måndag 19 november 2007

Bana 1:1

Mitt första inlägg är också min första blogg någonsin. Att blogga har aldrig attraherat mig, det beror inte, mind you, att jag inte är intressant, för det är jag, hyfsat åtminstone. Nej, det beror på att jag aldrig orkat med att läsa bloggar. En vän till mig sa här om dagen att Magnus Ugglas blogg skulle vara en riktig höjdare (!), den skulle dessutom vara så flitigt uppdaterad att den var värd att besökas flera gånger dagligen. Jag fick en omedelbar ångestkramp i magen vid blotta tanken på känna tvånget att fler gånger dagligen läsa någon annans sannolikt högst ointressant tankar kring sig själv (något som troligen inte gäller alla bloggar, men troligen Ugglas). Jag är med andra ord redigt ambivalent inför den här bloggen, men jag ska göra mitt yttersta för att åtminstone göra den läsvärd för de som har ett intresse för tv- och dataspel. Håll till godo.

Inga kommentarer: